خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

دستگاه زیبایی پوست درماپن|09190678478|جدیدترین دستگاه نیدلینگ پوست


برای خرید انواع دستگاه های زیبا سازی و جوان سازی پوست با شماره 09190678478 تماس بگیرید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید. بای آشنایی کالای ما تو تلگرام پیام دهید. انواع دستگاه های زیبایی درمارولر- درماپن- میکرودرم و..
قيمت 1100000ريال

دستگاه زیبایی پوست درماپن|09190678478|جدیدترین دستگاه نیدلینگ پوست
دستگاه زیبایی پوست درماپن|09190678478|جدیدترین دستگاه نیدلینگ پوست
برای سفارش خرید و مشاوره لازم در رابطه با کالای زیبای  پوست با شماره 09190678478 تماس بگیرید.
درماپن شبیه یک قلم است و تعدادی سوزن بر روی سر دستگاه تعبیه شده و با حرکت رفت و بر گشتی سوزن ها و جا به جا کردن آن ، عمل سوراخ شدن پوست انجام می شود. در دستگاه درماپن عمق نفوذ سوزن ها قابل تغییر بوده و از ۰٫۲۵ تا ۲٫۵ میلی متر قابل تنظیم می باشد. بعلاوه سرعت ضربه زدن هم از ۲۵ تا ۹۰ ضربه در ثانیه قابل تنظیم می باشد ، که بسیار سریع می باشد. سوزن های درماپن یک بار مصرف هستند و تعداد آن قابل تنظیم است و بر اساس تعداد این سوزن ها و سرعت دستگاه تعداد ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ سوراخ در ثانیه در سطح پوست ایجاد می شود
.درمان جای جوش و اسکار آبله مرغان و سالک از جمله موارد قابل درمان با روش میکرو نیدلنگ می باشند که در این روش با افزایش ساخت کلاژن و الاستین با تحریک فیبروبلاست ها در لایه درم به هموار شدن پوست کمک می شود. برای تاثیر بیشتر از محلول مزوتراپی اسید هیالورونیک همزمان با میکرونیدلینگ استفاده می شود.
این لکه ها بدلیل تولید بیش از حد ملانین در پوست ایجاد می شوند. علت تولید بیش از حد ملانین می تواند متفاوت باشد و دلایلی از قبیل آفتاب سوختگی ، آکنه ، بریدگی ها ، گزش حشرات و …. علت ایجاد آن می باشد. چنانچه ملانین در لایه عمقی درم واقع شده باشد اسیدهای لایه بردار دسترسی به آن ندارند ولی با میکرو نیدلینگ لایه درم بخوبی در دسترس بوده و بعلاوه نفوذ داروهای مزوتراپی ضد لک که همزمان به روی پوست اسپری می شود  موجب از بین رفتن ضایعات هایپر پیگمانته عمقی می شود.  استفاده از کرم های ضد آفتاب بعد از درمان برای پیشگیری از عود ضایعات توصیه می شود.
برای دیدن عکس و فیلم درماپن به اینجا کیلیک کنید
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت