خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ردیاب شخصی خودرو(اهن ربایی)


برای سفارش انواع بهترین و با کیفیت ترین ردیاب های شخصی آهنربایی و ماهواره ای با شماره 09190678478 تماس بگیرید و یا در تلگرام پیام دهید از ما با اطمینان خرید کنید.
قيمت 900000ريال

ردیاب شخصی خودرو(اهن ربایی)
ردیاب شخصی خودرو(اهن ربایی)
بهترین و با کیفیت ترین ردیاب شخصی آهن بربایی در ابعاد بسیار کوچک و امکانات گسترده این ردیاب کوچک هم کاربری شخصی داره هم میتونید توی خودرو ازش به عنوان ردیابی مخفی خودرو استفاده کنید. همچنین این ردیاب دارای میکروفن داخلی هستش که میتونید صدای اطراف ردیاب رو بصورت آنلاین بشنوید دارای اپلیکیشن هست که با نصب در روی گوشی میتونی هر لحظه بطور دقیق ردیابی آنلاین انجام دهید.
این امکان رو داره که روی گوشی به ردیاب  محدوده حصار جغرافیایی تعیین کنید اگر ازاون محدوده خارج شد روی گوشی به شما آلارم بده.مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار ضد آب و ضد ضربه هست 
دارای کلیدsos هست که در مواق خطر با فشار دادن دکمه ردیاب با شماره هایی که روی دستگاه ثبت شده تماس میگیرد و اعلام خطر میکند.از همه اپراتورها هم پشتیبانی میکند و میتونید هرسیمکارتی که دوست داشتین روش بکار ببرین.
برای سفارش انواع ردیاب های ماهواره ای و رجیستری شده ردیاب شخصی ردیاب اهن ربایی و خودرو gpsحیوانات باشماره 09190678478 تماس بگیرید و ردیاب را درب منزل تحویل بگیرید و نصب ردیاب توسط کارشناسان در سراسر ایران پذیرفته میشود.
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت